Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на маслото на 164-ка

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    А този за лампичката каде е ?
    Alfa Romeo 164 2.0 TS 1996g.

    Comment


    • #32
      И за лампата е под колекторите по-близо е до стартера,но до сега говориме за дизелов мотор
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #33
        маи всички имаме този проблем с налиагането,на топал и студен двигател,и мислиа че маи това нее проблем.караите си смело и даневи пука.
        Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

        Comment


        • #34
          налягане на маслото ми е винаги 1 атм.

          Смених масло ,филтър и при 4000 оборота и при 900 и при топъл и студен уреда показва 1 атм. лампата гасне веднага след запалване на мотора . Мотора е 2.0 бензин.

          Comment


          • #35
            На празен ход- студена- 6 атмосфери; топла- между 2 и 3 по уред. Маслото е Селениа Голд. Не съм забелязал спад в налягането след 8000 км. 2.0 T. S., 95 година.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #36
              Мойта като я карам загряла и примерно над 4000 оборота повече от 2 бара не показва ,при вас така ли е.Щото се притеснявам да карам с 200 и да имам само 2 бара. Иначе като си е студена спокойно си прай 5 бара на 2500 об/мин.
              Alfa164 T.S 148++ HP
              Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

              Comment


              • #37
                Загряла (2- 3 часа каране на дълъг път), над 3000 оборота, си стои неизменно между 5 и 6 атмосфери. Не съм пробвал да поддържам 180 примерно да видя какво ще стане.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #38
                  Значи определено не ми е добре колата, аз и с 120 да поддържам няма да е повече от 2.5.
                  Alfa164 T.S 148++ HP
                  Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                  Comment


                  • #39
                    Ладовия датчик за налягането му е цаката , слагаш го и ще разбереш точно колко ти е налягането , че е и по точен даже . Родих се с него , преди това си показваше когато колко и е кеф . Сега си карам и ми е

                    П.С. По светлият пример на virusalfa .
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #40
                      Между другото моя датчик е от магазина на "СТАМБОЛИЙСКИ" и е уж испански някакъв. Вече 7 месеца си работи нормално. Ще видим колко ще изкара.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от sunny2006
                        Ладовия датчик за налягането му е цаката , слагаш го и ще разбереш точно колко ти е налягането , че е и по точен даже . Родих се с него , преди това си показваше когато колко и е кеф . Сега си карам и ми е

                        П.С. По светлият пример на virusalfa .
                        И за разлика от други показанията са му верни и кара повече.Много повече(като реклама на дюрасел) Благодаря за доверието
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от MaVrUt
                          и на мойта налягането си е добре, само дето таа червена лампичка свети почти постоянно и направо ми бърка ф ануса, само от време на време изгасва когато е студена и налягането е повече!?
                          1. Датчика ти е за смяна , 9 лв в големия магазин зад Мебелната палата ( паркинга на Гюрлата) сменя се за 3 мин пред входа

                          Първоначално публикувано от MaVrUt
                          пък и да питам нормално ли е лапмата на за горивото да свети при малко повече от първата чертичка до нулата кадето е , малко като кажа няма и милиметър хаха , баш си е залепена за чертичката след нулата и ми свети, туи така ли тряя да е ?
                          На дизела не знам как е но на бензина си е така както си го описал, за дизела Вирусо ще каже че он им е специалист
                          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от MaVrUt
                            само да ме опътиш каде се намира тоя датчик, на лесно видимо място ли се намира ?
                            Аааа на дизела не го знам къде е ... на бензиновия Т.С. е под изпускателните колектори отпреде на мотора , сектантите с дизелите да кажат къде се намира при вас

                            А аз имам един друг въпрос - датчика за нивото на маслото на дизела и на бензиновата 164-ка еднакви ли са ? Защото в каталозите намерихме само за дизел .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #44
                              На дизела датчика се намира под колекторите до масления филтър.

                              За нивото до колкото знам има разлика в дължината,но кой е за бензин,кой за дизел незнам.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #45
                                Датчиците за нивото на маслото са с различна дължина при дизела и при бензина! Измери си стария и тогава вземай друг
                                Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                                Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                                Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                                Comment

                                Working...
                                X